Regulamin
REGULAMIN STUDIA FITNESS I PILATES FITHOUSE
POSTANOWIENIA OGÓLNE
§1
Poniższy regulamin, zwany dalej “Regulaminem”, określa prawa i obowiązki Klientów FITHOUSE , zwanego dalej „Studiem Fitness” mieszczącego się w Rzeszowie przy ul. Kościelna 2A.
Właścicielem Studia Fitness FITHOUSE jest Anna Wojtera prowadząca działalność gospodarczą pod firmą “Wojterka” Anna Wojtera z siedzibą w Rzeszowie przy ul. Kościelnej 2A, zwanego dalej „Sprzedawcą”.
Klientem Studia Fitness jest każda osoba przebywająca na terenie Studia Fitness na podstawie zakupu wejścia jednorazowego, karnetu, lub innych usług oferowanych przez Studio Fitness.
Konsumentem jest osoba fizyczna zawierająca ze Studiem Fitness umowę, której przedmiot nie jest związany bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
Przedsiębiorcą na prawach konsumenta jest przedsiębiorca dokonujący zamówienia związanego z prowadzoną przez niego działalnością gospodarczą, ale nie mającego dla przedsiębiorcy charakteru zawodowego.
Z usług Studia Fitness korzystają Klienci zgodnie z zasadami określonymi w niniejszym Regulaminie.
Osoby poniżej 18 roku życia mogą korzystać z usług świadczonych przez Studio Fitness wyłącznie za pisemną zgodą rodziców lub opiekunów prawnych po wypełnieniu stosownego formularza, na poniższych zasadach:
a) zajęcia fitness – osoby które ukończyły 15 lat
b) trening na siłowni – osoby które ukończyły 15 lat
Klient korzystający z usług Studia Fitness oświadcza, że nie ma przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania ćwiczeń fizycznych i jest świadomy swojego stanu zdrowia. Jednocześnie oświadcza, że uczestniczy w zajęciach na własne ryzyko i własną odpowiedzialność.
Kontakt ze Sprzedawcą:
mailowy: biuro@fithouserzeszow.pl
telefoniczny: 667 425 934.
MINIMALNE WYMAGANIA TECHNICZNE
§2
W celu przeglądania oferty Studia Fitness oraz dokonania zakupu nie jest konieczne posiadanie sprzętu komputerowego o szczególnych warunkach technicznych lub innych urządzeń elektronicznych.
Wystarczające warunki dające możliwość dokonania zakupu to:
dostęp do urządzenia podłączonego do sieci Internet;
zainstalowany i aktualny system operacyjny oraz przeglądarka internetowa;
posiadanie aktywnego konta poczty elektronicznej (e-mail);
posiadanie pakietu oprogramowania – pakietu oprogramowania biurowego Microsoft Office lub jego odpowiednika.
Klient może korzystać z udostępnionych funkcji strony internetowej w sposób zgodny z Regulaminem i obowiązującymi przepisami oraz w sposób nie zakłócający funkcjonowanie strony oraz innych klientów.
W przypadku problemów z logowaniem lub złożeniem zamówienia Klient proszony jest o kontakt ze Sprzedawcą za pomocą adresu e-mail lub formularza kontaktu.
USŁUGI ŚWIADCZONE DROGĄ ELEKTRONICZNĄ
§3
Za pośrednictwem strony internetowej Sprzedawca świadczy na rzecz Klientów usługi elektroniczne, w tym usługę umożliwiającą zawarcie umowy drogą elektroniczną. Usługa ta świadczona jest nieodpłatnie, w ramach ceny zapłaconej za zamówienie.
Sprzedawca świadczy również na rzecz Klienta usługę polegającą na rejestracji i utrzymywaniu Konta oraz zapewnianiu Klientowi dostępu do Konta za pomocą logowania. Usługa ta świadczona jest na rzecz Klienta w ramach ceny zapłaconej za zamówienie.
Utworzenie indywidualnego Konta jest konieczne do korzystania z oferty Studia Fitness i złożenie zamówienia.
Z chwilą dokonania skutecznej rejestracji Konta umowa o świadczenie nieodpłatnej usługi prowadzenia Konta drogą elektroniczną zostaje zawarta na czas nieokreślony.
Zabrania się Klientowi korzystania z innych Kont oraz udostępniania swojego konta osobom trzecim.
Klient może zarejestrować maksymalnie jedno Konto. Klient jest obowiązany do wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym.
Sprzedawca może skontaktować się z Klientem w celu weryfikacji Konta i uprawniona jest do wprowadzenia zmian bądź uzupełnienia informacji dotyczących Klienta za jego zgodą.
Wobec Klientów będących Konsumentami Sprzedawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie usługi elektronicznej i usunąć konto ze skutkiem natychmiastowym, z ważnych powodów, w tym w przypadku istotnego i rażącego naruszenia postanowień niniejszego Regulaminu.
Strony mogą również rozwiązać umowę o świadczenie usługi elektronicznej prowadzenia Konta w drodze porozumienia stron w każdym czasie.
Sprzedawca świadczy również na rzecz Klientów i osób, które wyraziły zgodę na otrzymywanie informacji handlowych usługę w postaci wysyłki newslettera, jeśli posiada zgodę na świadczenie tej usługi. Szczegóły dotyczące wysyłki newslettera opisane zostały w Polityce prywatności.
KARNETY I TRENINGI STACJONARNE W STUDIO FITHOUSE
§4
Sprzedawca prowadzi sprzedaż treningów stacjonarnych oraz karnetów na usługi stacjonarne.
Dokonując zakupu wejścia jednorazowego na zajęcia lub karnetu Klient oświadcza, że zapoznał się z treścią Regulaminu i zgadza się na jego warunki.
Karnety Studia Fitness ważne są pięć tygodni licząc od dnia zakupu. Karnet winien być wykorzystany w ciągu czterech tygodni od dnia zakupu, przy czym piąty tydzień jest traktowany jako tydzień bonusowy, w sytuacji gdyby z powodu choroby lub nagłej sytuacji Klient nie mógł wykorzystać karnetu w ciągu czterech tygodni lub z powodu choroby instruktora zajęcia grupowe lub nagłej sytuacji zajęcia ze strony Studia Fitness nie mogły się odbyć zgodnie z grafikiem.
Cennik dostępny jest na stronie internetowej www.fithouserzeszow.pl oraz na Fitssey.
Niewykorzystany w okresie swojej ważności karnet przepada i nie stanowi podstawy do zwrotów pieniężnych ani przedłużania jego okresu ważności.
Karnety Studia Fitness FITHOUSE są karnetami imiennymi i nie mogą być wykorzystywane przez osoby trzecie. Próba wykorzystania karnetu przez inną osobę stanowi naruszenie regulaminu Studia Fitness i może skutkować wykluczeniem ze Studia Fitness bez prawa ubiegania się o zwrot opłaty za karnet.
Karnet uszkodzony, zniszczony lub poddany jakimkolwiek modyfikacjom jest nieważny.
Karnety na zajęcia grupowe rejestrowane są przez program do obsługi rezerwacji. Przed zajęciami Sprzedawca sprawdza obecność na zajęciach osób zarejestrowanych.
Klient może zapłacić za usługi poprzez zewnętrzny system płatności imoje, obsługiwany przez ING Bank Śląski S.A. z siedzibą w Katowicach
ZASADY KORZYSTANIA ZE STUDIA FITNESS
§5
Klienci biorą udział w treningach i korzystają z pomieszczeń Studia Fitness zgodnie z niniejszym Regulaminem.
Wszystkie urządzenia i wyposażenie są własnością Studia Fitness, a Klient jest zobowiązany do korzystania z nich w sposób zgodny z przeznaczeniem oraz ewentualnymi wskazówkami Sprzedawcy.
Klienci korzystający z usług Studia Fitness zobowiązani są do:
używania obuwia zmiennego, innego od tego, w którym przybyli do Studia Fitness,
zachowania porządku w szatniach, pomieszczeniach sanitarnych oraz poszanowania wyposażenia i urządzeń Studia Fitness,
przestrzegania zasad współżycia społecznego. Osoby zachowujące się w sposób wulgarny, agresywny, niebezpieczny lub zakłócający trening innym Klientom będą usuwane ze Studia Fitness bez możliwości ponownego wykupienia karnetu.
Klienci mają prawo do korzystania z pomieszczeń i wyposażenia przeznaczonego do użytku Klientów w godzinach otwarcia Studia Fitness.
Na terenie Studia Fitness obowiązuje zakaz wnoszenia toreb na sale treningowe i siłownie.
Na terenie Studia Fitness obowiązuje bezwzględny, całkowity zakaz palenia tytoniu, spożywania alkoholu, stosowania środków stymulujących i/lub dopingujących, sterydów, narkotyków, oraz innych środków uznanych w Polsce za nielegalne.
Osoby będące pod wpływem alkoholu, narkotyków lub innych środków odurzających nie będą wpuszczane na teren Studia Fitness.
Klient zobowiązany jest zostawić swoje rzeczy w szafce i zamknąć ją na kluczyk, który otrzymał podczas rejestracji w recepcji Studia Fitness. Po odbytych zajęciach Klient winien zostawić kluczyk w szawce
. W przypadku zgubienia kluczyka do szafki pobierana jest od Klienta opłata w wysokości 25 zł.
ZAJĘCIA GRUPOWE
§6
Zajęcia w Studio Fitness odbywają się zgodnie z grafikiem zajęć udostępnionym na stronie internetowej oraz w programie do rezerwacji.
Studio Fitness zastrzega sobie prawo do zmian w grafikach zajęć, instruktorów, cen karnetów, godzin otwarcia Studia Fitness w związku z naprawami, konserwacją lub w przypadku gdy zajęcia przypadają na dzień ustawowo wolny od pracy lub dzień świąteczny, o czym Sprzedawca informuje na stronie internetowej.
Klient jest zobowiązany stawić się na zajęcia punktualnie. W przypadku spóźnienia, osoba może ze względów bezpieczeństwa nie zostać wpuszczona na zajęcia w trakcie ich trwania nawet jeśli była wcześniej na zapisana.
Na zajęcia grupowe wpuszczana jest ściśle określona liczba osób wynikająca z limitu miejsc. O wejściu na zajęcia decyduje kolejność przyjścia.
Klient uczestniczący w zajęciach jest zobowiązany przestrzegać wskazówki instruktora i stosować się do jego uwag.
Klient jest zobowiązany poinformować instruktora przed rozpoczęciem zajęć o wszystkich ewentualnych ograniczeniach zdrowotnych i/lub kontuzjach.
Studio Fitness ma prawo nie wyrazić zgody na udział Klienta w zajęciach w szczególności jeśli:
a) nie ma odpowiedniego stroju lub obuwia,
b) jego spóźnienie niesie w sobie ryzyko powstaniu kontuzji,
c) zajęcia są niedopasowane do poziomu zaawansowania uczestnika,
d) zachowanie Klienta zagraża zdrowiu lub zakłóca trening innym osobom uczestniczącym w zajęciach.
REKLAMACJE
§7
Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Konsumenta za dostarczenie usługi zgodnej z Umową.
Konsument ma prawo do złożenia reklamacji w związku z niezgodnością usługi z Umową. Reklamacja powinna zawierać dane umożliwiające identyfikację Klienta (imię i nazwisko, adres do korespondencji, adres e-mail), rodzaj usługi objętej reklamacją oraz żądania konsumenta. W przypadku niekompletnych informacji Sprzedawca wezwie do ich uzupełnienia w terminie 14 dni od otrzymania wezwania z pouczeniem, że nieuzupełnienie braków we wskazanym terminie spowoduje pozostawienie reklamacji bez rozpoznania.
W przypadku złożenia reklamacji po raz pierwszy Konsument może domagać się wymiany usługi na nową zgodną z opisem. Dopiero, gdy wymiana okaże się niemożliwa lub zbyt kosztowna, Klient może żądać obniżenia ceny lub odstąpić od umowy.
Reklamacja powinna zawierać dane umożliwiające identyfikację Klienta (imię
i nazwisko, adres do korespondencji, adres e-mail), przedmiot reklamacji (np. rodzaj i datę wystąpienia wady) oraz żądania związane z reklamacją. W przypadku niekompletnych informacji Sprzedawca wezwie do ich uzupełnienia w terminie 14 dni od otrzymania wezwania z pouczeniem, że nieuzupełnienie braków we wskazanym terminie spowoduje pozostawienie reklamacji bez rozpoznania.
Reklamacja należy przesłać na adres e-mail lun adres do korespondencji Sprzedawcy podany w niniejszym Regulaminie.
Sprzedawca ustosunkuje się do kompletnej reklamacji w terminie do 14 dni od otrzymania reklamacji i poinformuje Konsumenta o dalszym postępowaniu na adres e-mail składającego reklamację.
Konsument może skorzystać z formularza reklamacji stanowiącego załącznik do niniejszego Regulaminu, może także skontaktować się ze Sprzedawcą mailowo w celu zgłoszenia reklamacji i uzyskania informacji na temat procesu jej rozpatrzenia.
W przypadku reklamacji w związku z korzystaniem z nieodpłatnych usług świadczonych drogą elektroniczną przez Sprzedawcę, Konsument może zgłosić ją w formie elektronicznej na wskazany w niniejszym regulaminie adres e-mail. W zgłoszeniu powinien wskazać opis zaistniałego problemu oraz pozostałe dane pozwalające na identyfikację problemu. Sprzedawca niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 dni rozpatruje i udziela odpowiedzi.
Postanowienia dotyczące reklamacji konsumenckiej przysługują również Przedsiębiorcy na prawach konsumenta.
ODSTĄPIENIE OD UMOWY
§8
Klient, będący Konsumentem, który zawarł ze Sprzedawcą umowę na odległość, może odstąpić od niej bez podania jakiejkolwiek przyczyny w terminie 14 dni. W przypadku świadczeniu usług drogą elektroniczną termin jest liczony od dnia zawarcia umowy.
Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje w odniesieniu do umowy o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, a wcześniej poinformował go o tym, że tym samym utraci on prawo odstąpienia od umowy;
W celu odstąpienia od umowy Konsument informuje Sprzedawcę o zamiarze odstąpienia od umowy w drodze oświadczenia woli w formie pisma wysłanego pocztą elektroniczną lub pocztą na adres siedziby Sprzedawcy.
W przypadku odstąpienia od umowy Sprzedawca zwraca wszystkie otrzymane płatności, nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o odstąpieniu od Umowy przez Konsumenta. Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych metod płatności, jakie zostały użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie, które nie będzie się wiązało dla niego z żadnymi kosztami.
Postanowienia dotyczące odstąpienia od umowy przez Konsumentów przysługują również Przedsiębiorcy na prawach konsumenta.
DANE OSOBOWE I PLIKI COOKIES
§9
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 RODO (czyli Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE) oraz ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych informuję, że:
Administratorem danych osobowych Klienta jest Anna Wojtera prowadzący działalność gospodarczą pod firmą “Wojterka” Anna Wojtera z siedzibą w Rzeszowie przy ul. Kościelna 2A.
Administrator samodzielnie wykonuje zadania inspektora ochrony danych osobowych. Kontaktować z Administratorem można się na adres e-mail: biuro@fithouserzeszow.pl
Dane osobowe Klientów podawane w formularzach znajdujących się na stronie internetowej, w tym dane podawane podczas składania zamówień będą przetwarzane na podstawie umowy zawartej pomiędzy Klientem a Administratorem, do zawarcia której dochodzi wskutek akceptacji niniejszego Regulaminu, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO (niezbędność do zawarcia i/lub wykonania umowy). Jest to konieczne dla wykonania tej umowy (realizacji zamówienia i założenia Konta), a następnie utrzymywania Konta i obsługi związanej z zawartą umową.
Dane osobowe Klienta mogą być przetwarzane również w następujących celach i na następujących podstawach prawnych:
wystawienia faktury i spełnienia innych obowiązków wynikających z przepisów prawa podatkowego – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO (obowiązek wynikający z przepisów prawa),
rozpatrzenia reklamacji czy roszczeń -na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO (niezbędność do zawarcia i/lub wykonania umowy),
ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes administratora),
kontaktu telefonicznego w sprawach związanych z realizacją usługi – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO (niezbędność do zawarcia i/lub wykonania umowy),
tworzenia rejestrów i ewidencji związanych z RODO – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c) RODO (obowiązek wynikający z przepisów prawa) oraz art. 6 ust. 1 lit. f RODO (prawnie uzasadniony interes administratora),
archiwalnym i dowodowym, na potrzeby zabezpieczenia informacji, które mogą służyć wykazywaniu faktów – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f) RODO (prawnie uzasadniony interes administratora),
wykorzystywania cookies na stronie i podstronach strony internetowej – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) RODO (zgoda),
w celu marketingu – na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO (prawnie uzasadniony interes administratora).
Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne w celach związanych z realizacją umowy oraz realizacją prawnie uzasadnionych interesów Administratora. Ich niepodanie spowoduje, że zawarcie i realizacja umowy będą niemożliwe.
Dane osobowe Klientów będą przetwarzane przez okres realizacji umowy, a także przez okres zabezpieczenia ewentualnych roszczeń zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawnymi. Następnie zostaną usunięte, chyba że zdecyduje się korzystać z usług Administratora i pozostawi je na innej podstawie i we wskazanym celu.
Dane osobowe Klientów będą udostępnianie innym odbiorcom danych, takim, jak na przykład serwisy świadczące usługi utrzymania systemu informatycznego i hostingu, dostawca usługi poczty elektronicznej, dostawca usługi mailingu (newsletter), podwykonawcom i zleceniobiorcom, zaangażowanym w pracę sklepu internetowego, itp.
Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych, ich poprawiania, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo żądania dostępu do danych, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego – Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeśli uzna, że przetwarzanie jego danych jest niezgodne z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa w zakresie ochrony danych. Przysługuje mu też prawo do bycia zapomnianym, jeśli dalsze przetwarzanie nie będzie przewidziane przez aktualnie obowiązujące przepisy prawa.
Dane Klienta nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania w rozumieniu RODO, co oznacza, że Administrator nie będzie podejmował automatycznych decyzji, które mają wpływ na prawa i wolności Użytkownika.
Szczegółowe zasady przetwarzania danych osobowych zostały opisane w Polityce prywatności.
PRAWO DO WIZERUNKU I DZIAŁANIA REKLAMOWE
§10
Studio Fitness zastrzega sobie prawo do wykorzystania w celach marketingowych zdjęć wykonanych na terenie klubu w godzinach jego pracy oraz podczas imprez zewnętrznych organizowanych przez Studio Fitness wraz z wykorzystaniem wizerunku Klienta.
W razie wykorzystania wizerunku Klienta, które będzie w jakikolwiek sposób naruszało jego prywatność zostanie przez Klienta zgłoszone Sprzedawcy, Studio Fitness zobowiązuje się do niezwłocznego wycofania zdjęcia lub reklamy.
Wszelkie materiały drukowane z wykorzystaniem zdjęć Studio Fitness mają zawsze charakter informacyjny i służą tylko i wyłącznie w celach informacyjnych.
Bez uprzedniej zgody kierownictwa, na terenie Studia Fitness obowiązuje zakaz fotografowania i filmowania w celach komercyjnych oraz akwizycji.
Umieszczanie reklam oraz wszelka działalność o charakterze promocyjnym możliwa jest tylko za zgoda właściciela Studia Fitness.
POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA SPORÓW I DOCHODZENIA
ROSZCZEŃ PRZEZ KONSUMENTA
§11
Sprzedawca wyraża zgodę na poddanie ewentualnych sporów wynikłych w związku z zawartymi umowami na drodze postępowania mediacyjnego. Szczegóły zostaną określone przez strony konfliktu.
Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Konsument ma możliwość m.in. do:
zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem
o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy,
zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem
o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem a Sprzedawcą,
bezpłatnego skorzystania z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika praw konsumenta lub organizacji społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).
Bardziej szczegółowych informacji na temat pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, Konsument może szukać na stronie internetowej www.uokik.gov.pl oraz w siedzibach i na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów lub Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej.
Konsument może również skorzystać z platformy ODR, która dostępna jest pod adresem ec.europa.eu/consumers/odr. Platforma służy rozstrzyganiu sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami dążącymi do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.
Sprawa może być rozpatrywana przez sąd polubowny tylko po zakończeniu postępowania reklamacyjnego i w przypadku, jeżeli obie strony sporu wyrażą na to zgodę. W pozostałych wypadkach ewentualne spory zostają poddane sądom właściwym zgodnie z postanowieniami przepisów Kodeksu postępowania cywilnego i właściwością ogólną.
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
§12
Umowy zawierane poprzez stronę internetową oraz świadczone usługi wykonywane są w języku polskim i w oparciu o przepisy prawa polskiego.
Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmiany Regulaminu z ważnych przyczyn, tj. zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności lub innych istotnych zmian, w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu. O zmianach Regulaminu Sprzedawca powiadomi Klienta publikując na stronie internetowej 7 dni przed ich wprowadzeniem.
Do umów zawartych przed wejściem w życie aktualnej wersji Regulaminu, stosuje się zasady obowiązujące w chwili zawarcia Umowy.
W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego, ustawy o prawach konsumenta, ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną, ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, ustawy o ochronie danych osobowych oraz Ogólnego Rozporządzenia o Ochronie Danych Osobowych (RODO).
Regulamin jest dostępny do wiadomości Klientów w recepcji Studia Fitness na stronie internetowej Studia Fitness oraz na stronie Fitssey obsługującej rezerwacje.
Regulamin obowiązuje od dnia 18 września 2023 r.